​Kan informationstrømmen i din virksomhed optimeres?.

Ny teknologi tillader, at både digitale og analoge data kan benyttes og behandles på samme måde i alle jeres processer. Det giver helt nye muligheder for proces-håndtering, integration, decentrale processer, sikkerhed og kvalitetssikring.

Alle indkommende informationer, uanset om det er papir eller digitalt, kan nu benytte de processer og strukturer, I allerede har automatiseret og optimeret i jeres back-end systemer. Det vil optimere processer og minimere manuelt arbejde, oplæring og uddannelse.

Med indbyggede validerings processer kan kvaliteten af data, revisions og lovkravs sikkerhed kraftigt forøges.

Alle de tilknyttede IT systemer kan nu give en ensartet og sikker behandling af indkommende informationer uanset om det er digitale eller analoge data, billeder og dokumenter. Dette tema er oplagt overalt, hvor der er store mængder af information og dokumenter med inhomogen media og data struktur.

Løsningen anvender din eksisterende infrastruktur. Vi distribuerer alle mulighederne til brugere og enheder via tynde clienter og andre former for webinterfaces, således at der er adgang til systemet uanset location og hvilke enheder man bruger. Samtidigt kræver det hverken komplekse integrationer mod systemer eller krævende installations processer på de tilsluttede enheder.​

Du bør overveje at tale med os vedrørende den digitaliserende infrastruktur, hvis du kan genkende nogle af disse udfordringer:

  • I søger yderligere IT-besparelser gennem optimeringer
  • I har et behov for at få ensartede og skalerbare automatiske forretnings- og arbejdsprocesser.
  • I vil have mere sags og proces information eller dokumentation leveret i real time via mobile enheder
  • I ønsker generelt højere kvalitet af proces og sagsbehandlings data og dokumenter.
  • I ønsker at arkivere alle typer af dokumenter elektronisk, så de er tilgængelige på tværs af virksomheden og it platforme.
  • I vil digitalisere eksisterende papir arkiver
  • I bliver berørt af de nye persondata forordninger
  • I vil give medarbejderne tid til at deres højværdi kompetencer kommer organisationen til gavn.
  • I vil give organisationen adgang til effektiv informationsdeling.
  • I ønsker at integrere og forankre processer og procedurer i jeres infra struktur.

Scriptor er eksperter i effektiv levering af dokument og proces data til dine digitale systemer, via din eksisterende infrastruktur.

Vi har hjulpet virksomheder i mange brancher med at optimere deres workflow. En typisk løsning indeholder mulighed for decentral scanning og datafangst via virksomhedens eksisterende MFP printere og mobile enheder. Løsningerne kan identificere data i såvel papirbaserede som elektroniske dokumenter og trigge en proces, fx digitalisere dokumenter, checke eller tilføje data ved opslag i interne eller eksterne databaser, for at tilføje information og sikkerhed til dokumentets data.

Alle services kan stilles til rådighed for robotics systemer og andre via open programming og restfull API’s

Vi vil meget gerne mødes med jer til en snak om, hvordan I kan drage fordele af en digitaliserende infrastruktur. Mødet tager en times tid, og kan foregå hos os eller jer. Det er selvfølgeligt gratis og helt uforpligtende for jer.

​Firmainfo

Scriptor Technology A/S

CVR 10061571

Grusbakken 5

2820 Gentofte

kontaktinfo

Telefon +45 7020 7750

​​E-mail kontakt@scriptor.dk

links

facebook-logo​  linkedin-logo  youtube-logo